ισπανικά αραβικός Απλοποιημένα Κινέζικα) Κροατία Τσέχος Ολλανδός Αγγλικά γαλλική γλώσσα Γερμανός ελληνικά Χίντι ουγγρικός Ινδονησίας ιταλικός Ιαπωνικά κορεάτης Στίλβωση Πορτογάλος ρουμανικός ρωσικός Σουηδικά

* Σημείωση για τους χρήστες που δεν μιλούν ισπανικά. Αυτή η ιστοσελίδα είναι μόνο επιτρέπεται να γράφουν στα αγγλικά ή τα ισπανικά, τα μηνύματα σε άλλες γλώσσες θα διαγραφούν.

X431 έναρξη Scanner

• propiolp
  • Avatar propiolp Αποστολέας Θέμα του
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
10 χρόνια 5 μήνες νωρίτερα #8052 με propiolp
X431 έναρξη Scanner Δημοσιεύτηκε από propiolp
Γεια σας Αγαπητοί φίλοι.
Είμαι φοιτητής της μηχανικής, είχε μια πλήρη δάσκαλο φίλο που έφυγε από τη ζωή, αλλά μου άφησε κληρονομιά έναρξη σαρωτή x431 που δεν το χρησιμοποιείτε, παρακαλώ ζητώ q βοήθεια μου διδάξει και να αντιμετωπίσετε, ξέρω πώς να χρησιμοποιήσετε το escanner, αλλά δεν όταν λέτε μια κακή αισθητήρα, απαντήσεις ελπίδα και χάρη
Συνημμένα:

Παρακαλώ Προσδιορίστε o Δημιουργία λογαριασμού να συμμετάσχουν στη συζήτηση.

περισσότερο
10 χρόνια 5 μήνες νωρίτερα #8059 με ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Απάντηση από ΑΡΙΣΤΕΡΑ σχετικά με το θέμα X431 έναρξη Scanner
Γεια σας Έχω επίσης την έναρξη x431 μεταξύ άλλων μηχανή είναι μια αρκετά ολοκληρωμένη διάγνωση, αυτό όπως και κάθε μηχανή έχει οριστεί κάνει μόνο εργάζεστε, αλλά πρέπει να ξέρεις πώς διαφορετικούς αισθητήρες λειτουργούν σε ένα αυτοκίνητο.
αν θα μπορούσε να βοηθήσει, μην διστάσετε να με ρωτήσετε.
Χαιρετίσματα από Τενερίφη

• propiolp
  • Avatar propiolp Αποστολέας Θέμα του
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
10 χρόνια 5 μήνες νωρίτερα #8068 με propiolp
Απάντηση από propiolp σχετικά με το θέμα X431 έναρξη Scanner
παρακαλώ φίλος μου ay7udame σε q για q μπορεί verdads andlor το παιχνίδι σε tes ναρκωτικών

περισσότερο
6 χρόνια 2 μήνες νωρίτερα #42670 με catguau
Απάντηση από catguau σχετικά με το θέμα X431 έναρξη Scanner
αγοράσουν ένα scanner x431 IV codigoas σφάλμα ανάγνωσης δεν είναι περισσότερο, αλλά θα μπορούσε να με βοηθήσει ευχαριστώ

περισσότερο